12:16

Jesienne kilmaty |STYLIZACJA 1|

Jako że teraz u większości z was za oknem króluje biel i zima to chciałabym podzielić się z wami zdjęciami, które udało mi się wykonać w czasie naszej piękniej, polskiej złotej jesieni. Mam nadzieję, że przypomną one wam ten piękny czas w roku kiedy wiatr delikatnie porusza drzewa i różnokolorowe spadające liście tworzą niesamowite przedstawienie na niebe, a potem leżą na ziemi układając barwny dywan.
 To jest zdecydowanie jeden z lepszych momentów na robienie zdjęć, gdyż mają swój urzekający klimat. Uwielbiam je potem oglądać pod kocem z ciepłą herbatą w ręku i przypominać sobie ten zachwycający czas. 








Na siebie ubrałam już cienką kurtkę z powodu dosyć wcześnie zachodzącego słonca. Pochodzi ona ze sklepu HOUSE i uwielbiam ją za to, że jest uniwersalna i pasuje mi prawie do wszyskich stylizacji. Pod kurtką mam cienką bluzkę marki RESERVED. Spodnie są ze sklepu BERSHKA i uważam, że czarne spodnie to jest coś, co nigdy nie wychodzi z mody i zawsze dobrze wygląda. Do tego założyłam moje ukochane czarne buty adidas zx flux 840 (m19840). Stylizacja jest dosyć prosta, czyli taka w jakich najlepiej się czuję. Mam nadzieję, że spodoba wam się. Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Sibling Best , Blogger